onsdag den 18. november 2009

Miss Tisdale

Tasken igen (: Savner mine UGG støvler, skal helt klart ud og købe nogle ny igen, de blir dog ikke lige så dyre som dem jeg købte sidste år.
Jeg må indrømme, at jeg har købt t-shirten i H&M. Har en lignende taske. Nu mangler kun sko og cardigan.

Dette sæt er virkelig drømme outfit! Elsker tasken, huen og Cardiganen. Skal helt klart ud og købe en lignende cardigan.


Har fuldstændig forelsket mig i denne kjole, har ledt efter en lignende, men har endnu ikke fundet en (skriv hvis du har set en!) Farverne er helt utrolige, og detaljerne er smukke(:




Er vild med Ashley Tisdale's stil. Da High School Musical først kom ud, syntes jeg hun var skide irriterende, og alt for piget. Men må godtnok indrømme at efter filmene, har jeg forelsket mig totalt i hendes super fede stil! Synes hun er vildt inspirendene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog