onsdag den 23. december 2009

Blazer's

De er i mit hjem, men kan ikke eje dem






Fandt disse to Blazer' i min mors garderobe i dag.
De hører begge til et sæt. (de var jo meget moderne dengang for 10-12år siden)
Mor har i hverfald haft dem i mere end 10år og har da tit set dem, men det er først i dag jeg ligesom rigtigt ser dem.
Og synes egentligt at de er super fede. Især den røde(?)er jeg vild med
Jeg ville ønske at den røde var min, men mor passer virkelig godt på sine ting, modsat mig. Tror ikke jeg får den før om et par år.. Mor og jeg er hvidt forskellige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog