torsdag den 3. december 2009

Ønskeliste

Jeg ligger desværre syg, så kan ikke ta' noget Dagens for jeg har ligget i nattøj hele dagen. Så tænkte lige at jeg ville vise jer min ønskeliste i stedet (:




Jeg ønsker mig ikke ret meget i år, så det her er min meget korte ønskeliste i en tilfældig række følge.
1. Sort hue fra Acne, 2.Casio Digital Kamera, 3.Wham Cardigan fra Acne, 4. Nike ishockey skøjter,(ikke fordi jeg går til ishockey, men fordi jeg skøjter næsten hver søndag, og synes de her er meget nemmere'federe at skøjte med) 5.sweat fra Wood Wood
Og så ønsker jeg mig et joob!!!!

2 kommentarer:

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog