lørdag den 2. januar 2010

2009*

Jeg synes at 2009 har været et godt år! Mødte en masse mennesker, og mistede nogle venner. Men ikke nogle som rigtigt betød noget. Har været til fede fester, og haft et godt single år! Fået masser af fedt tøj, lavet nogle fede tegninger:D
nåh ja, så rejste en rigtigt god klasse´kammerat til England, og blev boende. det var så året største tab:( men godt der er facebook!
2009 har været super, men 2010 skal være endnu bedre!

Mine Nytårsfortsæt
At tabe mig 8kilo, de overflødige kilo(det vil sige masser af danseworkout!)
At få snakket med min mor om vores problemer. (hun bør indse at jeg ikke er et barn)
At Få mig en kæreste. (har været single i snart 2år nu, og det har jeg da også været tilfreds med, men nu skal der altså ske noget!:)
At få malet mit værelse og mine skabe.
At holde mit værelse rent.
At ta til flere fester!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog