lørdag den 2. januar 2010

2Januar2010

Godt Nytår!
Jeg tror aldrig jeg har haft så dårlig et nytår. Det var hyggeligt nok og sådan, men alligevel så brugte jeg det meste af tiden på at tænke på at jeg kunne ha' været ude og feste med de andre. Men altså min nytår gik ud på at sidde der hjemme med familien og "hygge mig" med dem. Min mor er den strenge af slagsen og lader mig ikke gøre noget!:( Da hun var barn voksede hun op i en lille by i Afrika og så flyttede hun til en lidt større by lige udenfor hovedstaden, ca da hun skulle på gymnasium. Hun var perfekt min mor. Hun spillede volleyball, noget der minder lidt om fodbold på skolens hold. Hun sang i kirkekoret. og hun var med i elevrådet. (det er jeg også) Hun drikker ikke og har aldrig gjort det. og hun har da slet ikke rørt en smøg! og så er hun forfærdeligt renlig.
Nu er det sådan at min mor forventer at jeg skal være som hende. Og jeg overhovedet ikke som hende! Jeg forstår ikke at hun forventer at jeg aldrig vil drikke eller ryge eller gøre noget galt. jeg vokser sgu da op i det 21. århundrede. I Danmark og ikke Tanzania. Det er lige før at jeg vil gøre alt det jeg ikke må bare for at irritere hende, men jeg gør det slf ikke, for jeg er faktisk en meget rar og venlig person. Jeg har meget respekt for voksne og snakker da ordentligt og smiler stort når jeg er blandt voksne. Men skændes da også med min mor, og det bliver bare værre og værre for hver dag der går. Fordi at hun ikke lader mig gøre noget. Jeg har drukket til fester i lidt over 1år nu. Men har aldrig været fuld, for jeg bryder mig ikke ret meget om fulde mennesker, og jeg vil heller ikke være en af dem endnu. Min mor har fundet ud af det 2 gange, og hun fik da et totalt flip hver gang! Synes det var i orden da jeg var 13år at hun var urolig og sådan, men der gjorde jeg det jo næsten ikke. og nu er hun da helt forfærdelig. lidt somom jeg får lov til mindre og mindre for hver år. jeg fylder 15 om 3måneder og jeg må mindre nu end jeg måtte for 1år siden. Min pointe er altså at jeg er mega irriteret på min mor. og jeg havde lidt af et shitty nytår.
Dejligt endelig at kunne komme ud med alt det! Nu skal jeg nok lade være med at kommme med flere af sådan nogle træls indlæg igen. Havde ikke rigtigt nogen at snakke med og det hjælper mig meget at skrive så det er det jeg har gjort :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog