onsdag den 6. januar 2010







Jeg har haft SneFri idag(: Vi har alle været ude at skovlesne. Det er egentligt meget sjovere end man skulle tro! Billede af min mor der skovler sne. billede af min søster i sneen, billede af mine mindste søskende S og E, som er tvillinger. Fik desværre ikkke taget billede af min far. Nu har jeg brokket mig over min mor, så vil jeg også lige huske at nævne at hun er en vidunderlig mor, som man slf også kan have det vildt sjovt med!:D Det havde vi i hvert fald i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog