mandag den 8. februar 2010

Wait it out



Hørte lige denne gode sang fra Imogen Heap i dag, den er bare super hyggelig.
Mor har ferie de næste to uger, og hun er egentligt lidt af en shopaholick, men hun er altså super! hun købte mig en lang Cardigan fra H&M og så købte hun et par ankelstøvler fra BIANCO på tilbud, men tror nu jeg bytter dem, de er ellers super behagelige at have på. Men der er altså et par stiletter fra BIANCO som jeg har forelsket mig i, har vist dem før på bloggen, men tror jeg køber dem i morgen, hvis de stadig har dem i min størrelse,se dem her

Det forresten de blå med diamanterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog