fredag den 26. marts 2010

275 smiles






Jeg elsker disse billeder af Tyra Banks og jeg elsker Tyra Banks. Hun er virkelig en stor inspiration for mig :) Hun er et super forbillede for virkelig mange piger i denne verden, og hun er da også en af mine. I løbet af ferien vil jeg forsøge at genskabe disse billeder :)

I really love these pictures of Tyra Banks, and I love Tyra, she is such a big rolemodel for meny girls all over the world, and she is also one of mine.
One of the day, this week, I'll do a "photoshoot" kinda looking like these, with the smiles!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog