mandag den 1. marts 2010

Back to school



Dagens!(: Jeg har en chilly day. Der er begyndt en nye pige i klassen i dag, hun hedder Melanie. Jeg ved endnu ikke ret meget om hende. Har ikke rigtigt haft muligheden for at snakke med hende, men vi får se om hun er en jeg skal være sammen med, elller om hun bare er en af dem der bare går i min klasse :)
Jeg er så doven her på det sidste. Jeg er simpelthen ikke kreativ med mit tøj længere! Jeg vil rigtigt gerne, men sneen, og kulden ødelægger alt.
Første dag efter ferien.
Back to school! New girl in my class. Dont know much about her, but she is OK.
This is todays outfit:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog