torsdag den 25. marts 2010

Stress

Jeg er lige kommet hjem fra skolefest, det var sgu super sjovt! :D
Jeg har simpelthen haft en stresset dag, jeg har været mega mega sur på et tidspunkt, jeg fik ikke gjort mig ordentligt klar til skolefesten, har ikke fået lavet fysik (som skal afleveres i morgen) og blev ikke ordentligt færdigt med mit dansk (som skulle afleveres idag) og arrghh, var bare stresset! ( Jeg ved det godt, jeg er en dårlig dårlig elev her for tiden!) Men da jeg endelig kom til festen blev det hele lidt bedre :)Der vil komme billeder fra festen i morgen :)
Nu vil jeg give mig til at lave fysik og se Paradise Hotel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog