mandag den 22. marts 2010

Something new

Jeg haft en rigtigt hård uge, det hele startede Onsdag med De Nationale Test i Biologi og i Geografi. Super! eller ikk. Efter skole, kom jeg hjem, og så skulle jeg til Fitness, hvor det så var meningen at jeg skulle melde mig ind, men de havde selvfølgeligt lukket. (altså receptionen) Torsdag var det TerminsPrøve i skriftlig dansk. Det gik ikke ret godt, tror jeg:/ Efter det var jeg i byen, bytte en af mine gaver (billeder fra fødselsdagen følger) Fredag var jeg endnu en gang i byen, med Selma og Rana. Super hyggeligt, brugte det meste af tiden på at snakke med Simon (super sød, charmerende, og lækker dreng) og lidt Peter (hans kollega)
Jeg købte denne jakke ( Love it! Der vil komme et dagen, hvor jeg har den på)

I had a really hard week. Friday I bought this jacket in H&M, I really love it! (:























Jeg elsker blomster skoene og de koster kun 100kr i H&M, men kunne desværre ikke finde dem i min størrelse :( Men køber dem måske en anden gang (:
I love the flower shoes, but couldn't find them in my size:( the only cost 100DKR. All the shoes are from H&M


Jeg kan ikke finde ud af om jeg kan lide dem, eller om jeg ikke kan lide dem? hvad Synes du? De er fra H&M.
I cant find out, if I love the shoes ore I don't. what do you think?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog