søndag den 4. april 2010

Easter and Ghost





dagens klude, nederdelen er rigtigt en top, fra TOPSHOP, men jeg ligner altså et telt når jeg har den på, så jeg synes den er bedre sådan her. Kan jeg virkelig godt tillade mig at gå sådan her, i den virkelige verden (hjemme i aalborg) eller er det kun en engangsforestilling i "frie" københavn?
Alle ønskes en god påske! :)

Outfitt of the day, i'm still in Copenhagen with the family, its easter and I had a Great day, now I will watch GHOST with my aunts, and my mother

Have a Happy Easter (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog