lørdag den 10. april 2010

Home again + YSL

NU er jeg tilbage fra København, det er sgu super!
Det var en lang tur hjem (vi var i bil) lige da vi kom over lillebæltsbroen, kastede min mindste søster op, så går der 2min så kaster min anden søster op x( Og slf var det midt ude på motorvejen, hvor der virkelig ikke var noget sted at holde. men vi blev nødt til at holde på en eller anden øde parkeringsplads, med nogle få biler, men INGEN mennesker. Så skulle mine søskende jo står der in the mittle of no where, og skifte tøj, de frøs jo ad H til. De havde jo brækket sig all over the place, og i stolene de sad i, og arrg bare forfærdligt. Og der stod jeg så og forsøgte at få hjulpet min søster i tøjet igen. Så fik jég det dårligt, og skulle kaste op óg tisse, ej men seriøst det var jo forfærdeligt. De to tøser sov resten af vejen, mens min bror (min mindste søster tvilling) bare græd hele vejen hjem, fordi han gerne ville ud, det kom han så, og de legede alle tre på en legeplads. Han var glad i en halv times tid, og så skreg han slf resten af vejen hjem, men nu er han glad igen. Jeg synes bare det er dejligt at komme hjem til mit eget værelse, egen seng, og eget hus! I morgen vil jeg vise jer alle mine nye ting:) og så skal jeg hente mine nye sko, som mine søde søde søde dejlige veninde, Selma har købt for mig! <3 Yay :D



De nye YSL ringe, synes de er helt igennem vidunderlige, men jeg har på ingen måde råd til dem, og min mor gider ikke købe dem!:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog