tirsdag den 13. april 2010

Jobsamtale!?

Uhh Uhh Uhh jeg var til min første jobsamtale i går!
Jeg søgte jobbet, som piccoline, søndag og de ringede til mig allerede i går i skoletiden. Og pludselig havde jeg en aftale kl.15 med Ejner Hessel.
Kunne ikke finde derud så kom en halvtime forsent :/ Men det var heldigvis vildt flinke og guidede mig, gennem telefonen :)
Samtalen gik rimeligt godt, og det hele virker meget godt. De er alle vildt flinke og ja.
Men tror nu ikke jeg får jobbet, for det første går jeg kun i 8.klasse, og for det andet så har jeg fri 15.15 onsdag og de søger en der kan arbejde fra 14.30 til 17.30 og ja, sådan er det jo bare.
Og hvis jeg ikke får det, så må det jo være sådan, men nu kan jeg i det mindste sige at jeg rent faktis har været til jobsamtale! :D

1 kommentar:

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog