tirsdag den 13. april 2010

Nyt i Garderoben




Jeg købte disse ting i går :D De "blå" ting, altså tingene på første billede, er fra matas og købt med det gave kort på 200kr, jeg forresten fik i fødselsdagsgave:) der er 116kr tilbage, tror nok jeg skal finde noget at bruge dem på! :D
Skoene er købt i VENINI og er fra Jette Riis. Min kære veninde Selma købte dem for i sidste uge til mig, da jeg var i københavn:) De koster 200kr på tilbud, så det er meget godt :)
I starten syntes jeg de var lidt små (de er en 38, jeg bruger 39) men jeg havde dem på i dag, og de passer fint :) Jeg er vildt glad for dem! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog