torsdag den 1. april 2010

The Hills



I MISS LAUREN!!

OMG jeg har lige fundet ud af at sæson 6 er den sidste sæson EVER af The Hills, og jeg mener EVER. NO MORE THE HILLS!!
Jeg kan seriøst ikke vente på at denne sæson kommer i tv! Så meget drama, jeg kan ikke klare Kristin, hun er såååå irriterene! Og prøv nu lige at se Heidi, hun ligner jo en ? hun ligner noget der simpelthen ikke kan beskrives, synes det er SÅ sørgeligt at hun har gjort det ved sig selv, især det med øjenbrynene, altså at de er blevet løftet, og så også næsen, men de øjenbryn NO NO NO NO!
Hør lige hvordan Lo fortæller Stephanie, om de ting Heidi har fået lavet, Så grinern! især da hun siger "Buttjob!" så siger stephanie:" hooh!:o Buttjob!?"
hahaha, ej okay, klokken er 20min over 2 om natten og jeg keder mig en smule, men seriøst jeg elsker The Hills så meget, og jeg ville da ønske at mit liv var lige så fab, som deres, men vil alle ikke det?

trailer for the last season of the hill, just found out right now, and i'm kinda sad, 'cause The Hills is a part of my life, they are like my rolemodels :P
So sad that Heidi did that to her self, she looks... I can't even say what she looks like. is Speidi over ore what? can't wait to find out!
And what wrong with Brody, kissing with Kristin, I can't stand Kristin.
Duude, last season of The Hills ;(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog