onsdag den 28. april 2010

Vagabond wedges!



Mona og jeg elsker begge wedges! Wedges er et godt alternativ til at få lidt højde, og kunne holde ud at gå med skoene på hele dagen. Der er mange slags wedges, men de her fra vagabond har fanget min opmærksomhed. Jeg har fundet nogle billeder, som jeg gerne ville vise jer, det skal lige siges, at jeg skal selv have nogle om ikke så længe! De kan fås for imellem 500-800 kr. alt efter hvilken model du har fat i. Man kan købe nogle af skoene i sko-ringen, og de har en hjemmeside http://www.vagabond.com/.
Xoxo Selma





1 kommentar:

  1. Det skal lige siges, at de fleste af skoene kan købes i Venini.

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog