søndag den 23. maj 2010

Bag and shoes for me


Min kære mor og jeg tog et smut i byen i dag, hvor der var sådan noget loppemarkede agtigt halløj, bare med nye ting og mad osv. Mostly Afrikanske smykker, tasker, tøj hair extansion and so on. Dansk folkedansk og afrikanske trommer, og en DJ var der også. Så der var godt nok gang i gaderne omkring gammeltorv i Aalborg i dag!
Min mor kendte en af de damer der stod i en af boderne, og fik lidt rabbat! :D
Jeg fik disse stiletter og denne taske fra Friis&Co. til 150kr!
Og nej det er ikke pr. stk. !! Ihh hvor følte jeg mig heldig! Elsker tasken, da den er så stor! og dejlig rummelig:)
Damen der solgte det ejer en frisør, en tøj butik "Catwalk Deluxe" og endnu en butik hvor hun sælger Galla kjoler. Alle butikkerne ligger i Hjallerup:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog