fredag den 14. maj 2010

Dagens 2. outfit



I dag tog jeg op til Mona for at blogge, men tiden fløj af sted, så vi nåede kun at udveksle ideer! Men da jeg kom hjem trak jeg min søster med ud, for at købe noget kage, (godt at jeg skal træne i morgen)! Men jeg skiftede tøj og det var det jeg havde på! :)
- I kan nu finde mig på stylegallery - her




Sko fra vagabond (beige) - DKK 349 kr.
Bukser: Vintage (sort)
T-shirt fra Ginatricot (hvid med peace-tegns) DKK 79 kr.
Fake-læderjakke fra H&M (sort) - DKK 100 kr. on sale
Halskæde fra H&M (guldkæde med beige sten) - DKK 69 kr.
XOXO Selma

2 kommentarer:

  1. Super, super cool!

    Kig forbi min blog, hvis du har lyst :)

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog