torsdag den 27. maj 2010

Dagens!

Ville lige nå at poste dette indlæg, inden jeg ligger mig til køjs!:D I morgen tager jeg i byen med et par veninder for at handle det sidste ind til karneval og så ryde op i lejligheden, så der er pænt og rent til forfest på lørdag.:) Regner nok også med at shoppe lidt i morgen, har stødt på en lille cool vintage-butik, som helt sikkert skal udforskes!:D
Men jeg er en af de piger der ser paradis-hotel og synes det er MEGA grineren, der har lige
været finale og jeg tror jeg var mere nervøs en deltagerne var!!!:D Men nu hvor det er færdig, så kan man måske få lidt mere sov de næste dage, indtil sommerferien!:D

Men jeg lovede en dagens!

Sko - Monki, Strømpebukser - Mors gamle (Vintage), Lang 'top' - Ginatricot, Gardigan - H&M, Jakke - Veromoda, Taske - Ginatricot.
Godnat, kære blog-følger!:D

4 kommentarer:

  1. Ejj jeg elsker din blog og din stil!!
    Og jeg vil gerne følge dig, men hvor kan jeg blive det?
    - emiliert.blogspot.com

    //Mille

    SvarSlet
  2. Nederst på bloggen, kan du se mine faste læser og dernede er der en lille kasse hvor der står 'Følg':)
    Og tak skal du have!:D

    SvarSlet
  3. Vildt fed stil! :D jeg tilføjer altid selv et par farvede strømpebukser for at peppe et tøjsæt op. ;b og jeg ELSKER dine sko!! XD de er vildt fede! Monki er også bare en fed butik! ;b

    Marlène
    http://marlenedelrive.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Tusind tak! love on farvede strømpebukser og sko fra monki (og især når de er på halv-pris). haha:D
    Endnu en gang tak!:)

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog