tirsdag den 11. maj 2010

Farve-leg

Farve-legen er sat i gang igen og vi er blevet taget som farven lilla!

Reglerne er: Når du er blevet tagget og har fået tildelt en farve skal du finde alle de ting i din lejlighed/på dit værelse i den farve og tage et billede af det og så skal du forklare hvad det er du viser. Derefter skal du tagge tre andre og tildele dem en farve! :)

Jeg må godt nok indrømme at det er lidt tyndt.. men der er simpelthen ikke noget lilla i mit hjem!? FAIL :(

Men her er lige det jeg kunne grave frem. :)







  1. To t-shirts fra H&M - 79 kr. pr. styk (tror jeg, det er så længe siden jeg købte dem?!)
  2. Stift-blyant - Den har jeg haft i 4-ever!
  3. Øreringe fra ginatrico for 10 kr. (on sale)
  4. The Falsies volum' express mascara - from Maybelline New York! - 75 kr. (on sale)

Ja, det var det! Eftersom Mona har lektier at lave... tager jeg lige den her omgang farve-leg!

XOXO Selma

1 kommentar:

  1. Oh snap! Jeg bryder mig meget lidt om blå, så jeg er i samme dilemma som dig - ingen blå ting!
    Jeg vil prøve... Make-up har man vel altid i alle verdens farver :b
    Tak for tagget!

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog