mandag den 31. maj 2010

Funny Face

Så er der lige et dagens af både Selma og jeg. Det er lidt nedern billeder, vi havde lige fået fri fra skole da vi to billederne. Så rimeligt trætte er vi og jeg har haft ondt i hovedet siden søndag morgen, men stille og roligt er det nu:)
Har Selma fortalt, at vi skal gå i samme klasse næste år? Det skal vi altså. Vores klasser er alt for små og der er 3 fra Selma's klasse som skal på Efterskole, så vi bliver sat sammen til én klasse, og så efter sommerferien er der tre 9.klasser, med ca. 25 i hver, i stedet for fire klasser. Men det er fint nok, vores klasser har et super godt forhold til hinanden. Slf har vi i min klasse vores rutiner, og vores ting, men de, i Selmas klasse, har det på samme måde, og jeg tror nu egentligt at det kommer til at gå fint nok som en forenet klasse. Det er ikke alle der er lige enige med mig, men sådan er det jo :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog