lørdag den 15. maj 2010

Nye køb!

I dag var jeg ude for at købe en blazer! Jeg havde set den her blazer for to uger siden i H&M og nu ville jeg ind og have den.. Jeg har gået og talt om, at jeg ville købe en blazer i forever, og Mona er blivet godt træt af mit blazer-snak, så jeg fik mig selv trukket indtil byen en regnvejrsdag!


Mit budget er ikke det vildeste! Så denne sorte blazer fra H&M til 179 kr. var lige noget for mig!

Og med mit stramme budget kunne der også være plads til lidt sko-køb!:)

Skoene er sorte med peeptoe og åbenhæl, de er fra Monki og kostede 187,5 kr. (on sale)

Da jeg kom hjem tog jeg fat i et tøjstativ og fandt frem til 'det her er det tøj jeg bruger mest'!

Dejligt med lidt overblik! :D

Der er holdt op med at regne solen er gået ned for længst, jeg tror jeg går ud og lejer en film!:)

XOXO Selma

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud! Det er så fedt, når man har overblik... *SS* Er vild med dine nye sko! Og til den pris, er det jo et fund.
    Kig forbi min blog, hvis du lyster.
    Knus fra Maria.

    SvarSlet
  2. Fantastiske køb, og fantastisk lækker stil du har! Gosh hvor er du heldig at du lige hapsede de wedges på udsalg!

    Go søndag!

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet
  3. Tak skal i have piger! Er også rigtig glad for skoene, ikke noget bedre end 'billig sko-fund'. :D

    SvarSlet
  4. super flot blazer ;)
    tror faktisk jeg har en der er magen til, haha :p
    gad godt selv have sådan et tøjstativ, mega fedt :)

    SvarSlet
  5. Rosa tak skal du have!:)
    Tøjstativet kan du få for 49 kr. i IKEA (billigt)!!:D

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog