torsdag den 27. maj 2010

I feel bad

Ork man! jeg skulle ha være i byen med Selma i dag, og så er jeg syg! :(
Jeg har virkelig dårlig samvittighed, for vi skulle også ha' været i byen i tirsdags, men der var jeg også hjemme :(
Men denne gang er jeg virkelig syg, har det heelt vildt dårligt. Har seriøst ikke sovet hele natten, så jeg er rimeligt træt lige nu, men jeg kan ikke sove, fordi jeg har det så dårligt. Hader simpelthen at være syg! Jeg skal være rask i morgen, hvor det er sidste skoledag, og hvor de sidste ting til karnevallet bliver fixet. I sær på lørdag hvor der er karneval, SKAL jeg være rask!

Mit hår er forresten færdigt, det er blevet rigtigt langt og rigtigt flot. Glæder mig til at vise jer det, men det må blive i morgen, for jeg har overhovedet ikke overskud til at tage billeder, eller rede håret eller noget.
Men håber og regner med at der i morgen vil komme billeder :) Af det nye hår, og dagens osv. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog