mandag den 17. maj 2010

I wanna wear this!

Jeg har været til Brobyg i dag, (Selma har forklaret mere om det i et indlæg længere nede, så jeg vil ikke komme med den store forklaring) jeg havde valgt sådan noget Krop og stil, og det skal jeg også i morgen. I dag skulle vi bare vaske hår, sætte det på hinanden,to og to. Det var hyggeligt nok, men mit hår blev desværre vildt krøllet og vi havde desværre ikke tid til at gøre ret meget ved det (ved ikke lige hvad der skete med min "frisør") Og nu er det helt filtret og ødelagt :(
I morgen skal vi lære sådan noget med Make Up og farver der er gode til ens hudfarve osv osv.
Det er hyggeligt nok, men jeg vidste allerede da jeg valgte det, at jeg på ingen måde vil komme til at beskæftige med med dette efter 9.klasse, men at lære lidt om make Up er da meget sjovt, eller hvad? Vi får se i morgen hvor i vil få en tilbagemelding! :)

Jeg vil have dette på i morgen!! har det desværre ikke liggende i mit skab, ikke engang noget lignende :(
(billedet har været gemt på min computer i noget tid nu, så jeg ved ikke hvor det kommer fra, men tror det var en svensk blog?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog