fredag den 28. maj 2010

In blue


Wedges Jette Riis, Smykker H&M, Taske Friis&Company, Jeans Outfitters Nation. Strik ??(købt i NewYorker)
I dag var jeg i byen med Selma og nogle andre af veninderne:) Vi skulle finde de sidste ting til Karnevallet, i morgen:)
Ihh hvor jeg glæder mig! Og det ved jeg at Selma også gør! :D
I vil få et "Dagens" i morgen, med vores Karnevalskostumer. Min kære mor, har lovet mig 500kr til sko, og ihh jeg har da allerede mange sko i tankerne, især et par wedges. Måske vil jeg købe et par, eller måske to, ved det ikke helt. Tror jeg vil tage Selma med mig ud og shoppe, hun skal måske også ha' et par nye sko, som vi kiggede på i dag:) Vi var inde i den Vintage butik, som Selma tidligere har fortalt om, der ser rigtigt fint ud, selvom der er meget lille, men der er virkelig flotte ting og tøj derinde. Jeg brød mig ikke rigtigt om nogle af skoene derinde, men ellers var der super fedt!:)
Dette skulle egentligt bare være et kort indlæg, men sådan er det jo :) Nu skal jeg se Bodyguard, reklamerne er jo slut! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog