torsdag den 20. maj 2010

Leo'Print and new jacket




Kjole - Fishbone
Nylons og Cardigan - H&M
Gladiator Sandaler - Dreams By Isabell Kristensen
Jakke - ONLY
Bælte - Daddys gamle

Dagens outfit, jeg er egentligt vildt glad for at jeg beholdt kjolen!
Jeg fik denne jakke af min mor i går, hun have godtnok købt den til sig selv, her for noget tid siden, hun har dg kun brugt den en enkelt gang. Den er lidt for stor og synes lidt den er for lang, men jeg kan godt nu godt lide :)
I går var jeg som sagt på Hasseris Gymnasium, og det eneste jeg fandt ud af er, at jeg rigtigt gerne vil ha' fransk, og at jeg ikke vil på Hasseris, synes ligesom ikke det lever op til sit omdømme, men det var jo det :)
I dag var jeg på Medieproduktion, på Teknisk skole, ( Tech College) og det var fint nok, vi skulle lære hvordan man laver sin egen hjemmeside, men jeg må ærligt indrømme at alt det vi lærte i dag, vidste jeg godt i forvejen pga. bloggen. Så min veninde Christina og jeg sad bare og spillede spil meget af tiden :D Det var super hyggeligt, og så har de en super kantine, med vildt god bland selv salat, for seriøst ingen penge!(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog