fredag den 7. maj 2010

Long Time No See

Hey kære bloggere og bloglæsere! :)
Vi er endelig kommet hjem fra København, det var sgu en hyggelig tur! Jeg var godtnok begyndt at skrive blog indlæg allerede ved tre tiden, men jeg faldt altså i søvn, har virkelig kun sovet 4timer i nat, og kunne ikke sove i toget, ligesom mange af de andre. Men altså nu er jeg vågen, lige om lidt skal jeg til at kigge turens billeder igennem, der vil nok komme dagens fra mange af dagene, af både Selma og jeg :)
I skal vel også se alt det nye vi har købt :)
Jeg må squ indrømme at jeg har savnet bloggen lidt! :D

xoxo Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog