søndag den 9. maj 2010

Meget personligt


Ohh God, jeg har længe overvejet om det her skulle på bloggen eller ej, for det er rimeligt personligt, men jeg elsker at læse blogge der er personlige, og alle mine yndlings blogge er personlige, men det kan slf ikke være helt så personligt når de er mange ma er følger med på bloggen, men hele min omgangskreds kender til historien, så jeg vil gerne dele den med jer!

Det bliver en lang historie, men I skal have det hele med for at forstå det.

Alstå i københavn var et par veninder og jeg i 7-11 en aften (omkring 21.30) Og der var vi slf larmende og råbene. Så kommer der den her gut en, men vi (jeg) tænker ikke over det, da der var mange folk i butikken. Så står han bag ved os da vi er ved at betale, men tænker stadig ikke over det. Da vi kommer udenfor og begynder at gå over vejen, der bliver rødt og vi står og venter da den her sang begynder at spille, og jeg tænker "jeg kender da den her sang, hvad fanden er det nu den hedder!?". jeg står sådan lidt og kigger på drengen, mens sangen bliver ved med at spille og mine veninder bare snakker videre. Dum (klog) nok som jeg er, spørger jeg gutten hvad sangen hedder. Ordenene er ude af min mund før jeg overhoveet får tænkt mig om. Han svarer så "Man in the mirror" og jeg bliver da helt glad, jeg havde jo lige hørt sangen i weekenden med min søster. Han begynder så at snakke til mig, og de andre glor slf bare på mig og ham. Og jeg svarer så, og han snakker engelsk, jeg spørger ham hvorfor han snakker engelsk, han siger at han er fra norge, men kan godt forstå dansk. Deraf kommer navnet Nordmanden. Så vi snakker bare sammen sådan frem og tilbage. Og mine veninder holder sig stort set udenfor samtalen (bortset fra én, men det er en helt anden historie :D )
Så da vi kommer til hotellet hvor vi boede, sagde jeg farvel og han gav mig hånden og så sagde vi farvel til hinanden. Dum som jeg er, fik jeg ikke spurgt efter navn eller nummer, og her totalt søde, flinke rare flottehan var jo den gut. Og jeg fortrød da også sindsygt meget!´Og jeg tænkte på ham hele aftenen.
Morgenen efter skulle jeg med klassen til Amalienborg (tror jeg) men alstå vi stod udenfor hotellet (ALLE SAMMEN) og ventede, så er der pludselig en af mine veninder der råber "hey der er Nordmanden" og slf kigger alle og jeg går totalt i panik! Han kigger over og råber "hey Guys!" og jeg er bare sådan " hey med dig" tror ikke engang at han hørte mig, men jeg smilte lidt.
Samme aften på vej hjem fra tivoli, går vi slf også ind i 7-11 hvor jeg køber den her "Ice Cappucino cream tingest" og vi skulle slf følges med en lærer hjem, for klokken var lidt i 23 der. (idiotiske regler!)
nå men vi kommer ud af 7-11 og begynder at gå, det første jeg ser er HAM og der står han, da han så får øje på mig, slå han albuen ind i hans ven og peger, nu kigger vennen også.Da vi så kommer ud midt på vejen (lyskrydset er delt i to) så Nordmanden og jeg mødes på midten, hvor vi så snakker lidt og han fortæller at han er på vej i byen, og vi er på vej hjem (kikset!!) så spørger han om han må smage min Cappucino ting, og jeg er totalt mundlam, så jeg rækker den bare frem, han begynder så at grine lidt fjoget og siger "Giver du bare Cappucino til fremmede?" slf på engelsk, og jeg er sådan helt rød i hovedet nu, (så rød som jeg nu kan blive) Han drikker så af cappucinoen og smiler. Vi snakker lidt mere og så bliver der grønt, og min lærer, som bare har stået og gloet på ham og jeg, siger så at vi skal gå, og jeg er sådan helt "NOOOOOOOHHH" men bliver nødt til at gå og jeg siger farvel han siger "vi ses" og jeg dumme dumme dumme jeg har stadig ikke fået fadt i hans navn eller nummer :(
jeg har/havde totalt soulmate feeling i maven, men jeg ved sgu ikke, der er ikke store chancer for at vi mødes igen, desværre :(
"Man in the mirror" er så vores sang, for vi havde nok ikke snakket, hvis ike det var for sangen.
Jeg har vel lov til at gå og drømme om at vi en dag mødes, og genforenes :$
Jeg håber det i hvert fald.
3 gange på 2 dage er da også sådan lidt skæbne agtigt :D

xoxo Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog