mandag den 10. maj 2010

Missing them


Ork jeg havde egentligt begge de ringe hun har på, jeg købte skull ringen i tirsdag eller onsdags, jeg var heeeelt vildt glad for dem begge. men Skull ringen blev væk i ekspermentriumet, og den anden ring, er knækket og ligger bare her hjemme :( den kan heldigvis fikses, men det kræver en varmpistol (?) alstå noget lim eller sådan.
jeg savner dem sgu.
billeder er lånt og blogger og designer LindaJensen

had those rings she's wearing, I lost the skull'ring, and the other ring got broken under a gymlesson :(

1 kommentar:

  1. Ej hvor suut!! ): De er rigtig fede!

    Fin blog du har her. Kig forbi min hvis du har lyst: emiliert.blogspot.com

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog