torsdag den 13. maj 2010

Monalisa Kikser i Køkkenet!

Jeg har været alene hjemme hele dagen og skulle slf lave mad til mig selv (jeg har været alene hjemme før og skulle lave mad til mig selv!) men altså den her gang, gik det helt galt! jeg skulle jo koge nudlerne, og da jeg skulle hælde vandet fra, tabte jeg selvfølgelig det hele i vasken :( det er bare så typisk! Så var det om igen, denne gang gik det ok, heldigvis :)
Nu sidder jeg bare helt alene i dette store hus (uhyggeligt) I morgen kommer Selma, så jeg må nok hellere rydde en smule op, på værelset haha :D



Jeg taber slf over halvdelen af nudlerne i vasken!

Det endelige resultat af mine lækre nudler

In the eating proces 1. Gør mig klar til nydelsen

In the Eating proces 2. næsten parat, kan ikke vente længere!

In the Eating proces 3. mmmhh, lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog