mandag den 31. maj 2010

My shreddet Tee

Mit Shredded T-shirt DIY projekt er nu færdigt, jeg har været i gang siden kl.16 og blev færdig ca. kl.19, så det har taget noget tid. Den er ikke helt færdig på billederne, men den er i alt fald færdig nu. Jeg er nu ikke ret sikker på at jeg vil gå ret meget i ligepræcis den hér, men jeg vil prøve det en gang til med en anden t-shirt. I dag har jeg bare brugt en helt enkel hvid t-shirt, som man kan få¨i H&M for 40kr. Næste gang vil jeg forsøge det på en Gina Tricot t-shirt, som jeg kun har brugt et par gange, da den ikke helt er mig, men måske vil jeg komme til at bruge den lidt mere når jeg får den shreddet :)
Men sådan her ser min Shreddet t-shirt ud.

3 kommentarer:

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog