søndag den 23. maj 2010

Naturlig i Guld

Lige et kort "dagens" det er faktis ikke mit dagens, men jeg har haft et par sportshorts og en løs trøje på hele dagen:) men jeg har eksperimenteret lidt med min guldtrøje fra H&M, som jeg faktis havde tænkt mig at smide ud. Ville lige vise jer, hvordan jeg måske også vil bruge den.




Har i lagt mærke til håret? Det er så mit naturlige korte, krøllede hår! Det er godtnok vokset en del, siden sidst jeg viste jer mit naturlige hår, men jeg regner med at jeg allerede i morgen, skal have langt hår igen, så det i kommer nok først til at se det Tirsdag eller Onsdag fordi det kan tage mellem 12 og 24timer! Og det jeg skal ha' lavet denne gang er sådan noget der tager 4ever!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog