søndag den 9. maj 2010

Nye køb+DIY blazer

Det er godtnok et uheldigt billede, men det er det eneste hvor man kan se det ordentligt
Det er de samme shorts på begge billeder, man kan bare vende dem :D godt godt godt køb for kun 99kr !


Hvad jeg fik købt i københavn, den grå nederdel jeg har på, er den grå nederdel på collagen :) Jeg har forresten også min DIY blazer på. Blazeren er en lang ( lige under knæene) størrelse 44 blazer, som jeg så har klippet og syet lidt i (:
dejligt med en lang blazer!

What I bought in Copenhagen :) And check out my new DIY blazer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog