søndag den 23. maj 2010

Se The Hills S6



Er du, som mig, en af de piger der bare venter og venter på at The Hills season 6 kommer på MTV, eller endnu mere som mig søger det på nettet for at se afsnittene før alle andre i Danmark. Så har jeg den perfekte løsning for dig!
MTV.com eller MTV.Dk gider ikke vise mig nogle af afsnittene fra den nye sæson, og jeg har ventet og ventet og ventet, men så i går kom jeg da lige til at tænke på Surfthechannel.com hvor du seriøst kan se alle afsnit af alt, og se næsten alle film. Selv mange af biograf filmene. Og der fandt jeg lige The hills, YAY!! :D
Så hvis du har lyst til at se afsnittene kan du se dem her hvor du også kan se ALLE afsnit af alle sæsonerne, men du kan dog kun se 70minuter, hvor efter du så skal vente lidt over en time, og så kan du se 70min igen and so on! men det er jo fint nok når et afsnit af The Hills kun varer 20min.
Du kan forresten også søge efter andre serier (fx. The City, som du heller ikke kan se på MTV.com endnu) eller andre film!
Håber I kan bruge dette indlæg til noget!
Det koster forresten ingenting! Det er heller ikke svært at bruge, prøv/læs dig frem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog