onsdag den 19. maj 2010

Shakira Waka Waka, rødder i musikken



Jeg må ærligt indrømme at jeg blev overrasket da jeg hørte omkvædet til denne sang, det er jo præcis den, som jeg selv gik og nynnede da jeg var mindre, man kan tydeligt høre at det er Shakia. Normalt er jeg ikke totalt Shakira fan, men den her sang fanger mig, måske er det at den minder om barndommen (haha pjat jeg er jo vokset op i Danmark) ej men seriøst den er virkelig god og tror den vil blive spillet en hel del til Karnevallet her om en uges tid :) jeg glæder mig en hel del og det ved jeg at Selma også gør!:) Men altså sangen blev lavet i forbindelse med VM, og jeg er godtnok ikke fra Sydafrika, men sangen har nok været en del over hele Afrika, for jeg kender i hvert fald ikke én Afrika, som íkke kender denne sang :)
Men nyd sangen, I just love it :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog