onsdag den 12. maj 2010

Små-Køb fra København


I sidste uge var jeg i København! Og jeg tog tøj med hjem..:)

Små køb er det, men jeg er blevet rigtig glad for tingene, som jeg let fik tilpasset min gadarobe!

  1. Øreringe fra Ginatricot (de små i lille, rød og grøn) - 10 kr.
  2. Øreringe fra Glitter (store hvide) - 40 kr.
  3. Halskæde fra NewYorker (sølv med en lille og stor nøgle) - 50 kr.
  4. Lille taske fra H&M ("Fake"-læder i brun farve) - 79 kr.
  5. To tankstops fra H&M i hvid og sort (den hvide er ikke på billedet!) - 40 kr. pr. stk
  6. Chinos fra Ginatricot (i farven beige) - 29 kr.
  7. En tynd sweatshirt fra ginatricot med hætte (zebra-stribet) - 29 kr.
  8. Lang tanktop fra ginatricot (i sort) - 29 kr.

Det skal lige siges, at det her er indlæg 201! WooP WooP :D

XOXO Selma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog