søndag den 2. maj 2010

Til København

Mona og jeg skal til København i morgen. Vi skal være der i 5 dage, derfor ville der ikke blive blogget i de fem dage vi er væk, fordi vi ikke har computer med. Men vi har glædet os længe til denne tur, så der skal bare shoppes igennem!

Det jeg skal have på i de fem dage jeg er væk...



Afslappet til den lange tog-tur, det har jeg på mandag.






Nogle outfits jeg ikke er helt sikker på, hvilke dage jeg bruger?





Nogle af de accessories jeg tager med.

Det var lidt, af hvad jeg tager med mig i København.
Hvis i gerne ville vide hvor nogle af tingene kommer fra, kan i spørger i kommentar-feltet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog