søndag den 16. maj 2010

TænkePause



Jeg er totalt deprimeret i dag. Kender I det hvor man virkelig har lyst til at græde ud, men man kan ikke? Sådan har jeg det lige nu. Jeg har bare utroligt mange ting i tankerne. Der sker så meget omkring mig og jeg kan ikke rigtigt følge med. Tiden går alt for hurtigt og alle hiver fat i mig, men i forskellige retninger. Ingen lytter til hvad jeg vil, ingen har tid til at lytte. Alt og alle har jo så travlt.
Jeg har lyst til at skrive, men har skrive blokade. Jeg vil ud og have nye sko, men jeg skal bruge pengene til så meget andet i denne månede. Og oven i det, forventes der af mig at jeg skal holde fest på karnevalsdagen d.29 og jeg har jo ikke engang fået købt kostume endnu. I morgen skal jeg til brobyg og jeg har virkelig virkelig ikke lyst.
Men jeg tror at jeg holder tænke pause fra bloggen og mennesker lige i nogle timer, måske en dag eller nogle dage. I don't know, men sådan er det altså lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog