onsdag den 23. juni 2010

200 Bobby Pins


Her kommer der lige et billede af de sidste par dages køb(:
Ringene købte jeg i går da vi var i Fårup Sommerland. De kostede 20 kr pr stk. og det er jo ingen ting og når skolen gi'r sååee er det helt fint med mig! ;D
Ej skolen gav 100kr, som vi måtte bruge på lige de vi ville, og da de også gav frokost så kunne vi jo ikke bruge ALLE pengene på mad, slik is osv. Så købte disse to ringe :) er super glad for dem :D
Og i dag købte jeg 200 hårnåle for 20kr! ö 50 extra lange og 150 almindelige(:
Og mit første 2 Zoners klippekort:D da jeg skulle klippe første gang, stod jeg og blev helt bange for at jeg ville vende det forkort og så gøre mig selv totalt til grin :s
Men heldigvis var der en dame der også havde klippekort, så tjekkede lige hvordan hun vendte det :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog