søndag den 6. juni 2010

4 in a week

Se lige mine nye sko! :D
Min mor og jeg var ude og shoppe i dag, og hun købte mig 3par sko! :D
De koral farvede sandaler er fra Defeeter, og de kostede kun 50kr på Tilbud:)
De sorte flade sko er købt i FØTEX og kostede også kun en 50'er :)
Sandal wedges'ende er fra Karizma købt i FØTEX og kostede kun 80kr.
Og de sorte stilletter har Selma vist tidligere og de kostede 100kr on sale :)

Tjek lige min søsters nye clogs, jeg synes virkelig at de er så søde! :) Love them!




Nå men nu skal jeg pakke videre, hele mit værelse skal pakkes ned, for der skal males herinde, og så skal der sættes nogle nye hylder op:)

-Monalisa

3 kommentarer:

  1. skøn blog!
    www.domefashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. jeg har også de sorte flade fra føtex, de super nice. :-))

    www.valeriasblog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak :)
    Ja de er super dejlige at gå i, Valeria :)

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog