mandag den 14. juni 2010

Det er længe siden...

Hey you, det er længe siden! Du ser jo helt anderledes ud...

Ja, jeg ved at jeg ikke har blogget længe nu! Men grunden til det er så enkel, at jeg bare har haft en numse-svær uge, i sidste uge!!!
Men nu er jeg tilbage i stor stil, jeg har haft fødselsdag og tøsen her er blevet gammel (Hele 15 år!:O) Men jeg har fået skønne gaver. Tøj, penge, ipodnano og flere penge! Ja, jeg har masser af penge, som selfølgelig skal bruges til tøj, og kun tøj!!!
Der for skal jeg ind i Krølul i morgen, for at tømme pungen.. Skal nok holde jeg opdateret!:D
Men sommerferien er på vej og forhåbenligt solen også.. derfor trænger jeg også til at blive studset! Jge har fundet et billed af hvordan mit hår skal se ud, skal klippes d. 25 juni, hvor der også er afslutningsfest! Men jeg har fået af vide at håret ville klæ' mig, hvad mener du?:D















Love Selma

2 kommentarer:

  1. Klip det, klip det, klip det!
    Jeg fik selv klippet mit laaange hår helt kort i efteråret, og blev super glad for det :) Og den frisure dér ser vildt godt ud :D

    SvarSlet
  2. Det er besluttet! Håret skal væk, har fået en tid d. 25 Juni hos frisøren. Nej, hvor jeg glæder mig :D

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog