mandag den 14. juni 2010

DWC ugens bloggere!

Som nogle nok allerede ved, så er Selma og jeg blevet ugens bloggere på DWC jeg føler mig bare sååeh stolt lige nu :) Bliver helt glad når jeg læser det, men jeg har også læst det en million gange nu! :D Husk at kigge ind på DWCs blog og tjek det de har skrevet om os, der står også en helt masse andet spændende! Der er en kalender med forskellige blogger events og der er konkurrence og så meget mere, det er virkelig en fed hjemmeside! Du kan finde selve siden her
Jeg burde nok gå i gang med at lave matematik, men jeg vil egentligt også gerne i gang med at shredde endnu en t-shirt, men denne gang skal den bare se ud som VintageVirgin's


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog