mandag den 7. juni 2010

Event gik i vasken...

I dag var jeg til jobsamtale.. Måske for jeg et job i Jumboland, der hvor der er små børn, der skriger og løber rundt og slår hinanden med puder! Ja, der får jeg måske arbejde, for besked i morgen, men nu hvor jeg tænker over det, ville jeg ønske at de ville vælge en anden!
Men efter min jobsamtale, tog jeg Mona med i Nadias-salatbar hvor vi spiste frokost sammen. Derefter skulle vi til blogger-event med Marie - http://www.misha-midnightshadow.blogspot.com/ og Nicholaine - http://www.bynicholaine.dk/, men eftersom det piskede ned og ingen kunne møde op , pågrund af vejret, aflyste vi og aftalte om at finde en anden dag. (Du kan læse om denne Event her)

Men Mona og jeg havde selfølgelig mødt og i godt humør selvom det regnede.. Vi burde få et klap på skuldren!:D

Billeder der beviser det!





Okay, man er jo nu lidt ekstra glad, når man har fødselsdag i morgen! Yuuhuu!:D
Love Selma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog