onsdag den 16. juni 2010

Finally DONE!

Jeg elsker de shreddede trøjer, og jeg har længe været på arbejde med min egen!


Jeg prøvede..



Og jeg prøvede...



Også, lykkedes det!!!


Jeg elsker den og ville sikkert komme til at bruge den meget! Jeg synes at i alle sammen skulle prøve.:D
Hvis I ikke lige kan finde ud af det shredde-ri, så har jeg postet en super nem og ligetil video, som måske kan hjælpe jer!
Lad mig høre fra jer, hvis I får prøvet at lave jeres egen shredded trøje:)


- Selma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog