søndag den 27. juni 2010

Flashing..


Selma' dagens:)



... Selma' nye hår!!
Her er Selma's nye hår så. Er det ikke vildt flot?! Jeg elsker det!:D Ville egentligt selv lade Selma lave dette indlæg, men hun kunne ikke modtage billederne (vi tog dem til festen i går) , så kunne simpelthen ikke dy mig (;
Hun er Super glad for det, og rører hele tiden ved det! :) Man skulle tro det var mit eget hår!:)
Må ærligt indrømme at da jeg skulle i seng der torsdag aften, dagen før hun skulle kllippes, var jeg skræmt fra vid og sans! Jeg kunne ikke forestille mig, Selma uden hår, men elsker elsker elsker det nu! :)

//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog