søndag den 20. juni 2010

Black'ish


For og bagside af jakken og detailphoto af begge sider.

Elsker elsker disse sko:)


Her kom billederne så af min nye jakke og mine sailor sko!
Er sååe glad for begge dele, og jeg glæder mig til at have det på ude i verdenen.
Men der kommer et billede af jakken på i morgen:) Den er meget flottere på(:
Skoene er super behagelige at gå i!
Jakken er købt i Nielsen og koster 599kr, men jeg fik den for 390kr on sale!
Og sorte sailor sko fra Defeeter koster 349kr
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog