tirsdag den 15. juni 2010

H&M I adore you!

Jeg skulle ind til byen i dag, for at købe nogle ithems i Krølul, men eftersom de havde lukket, forsatte jeg ned af gaden og gik ind i H&M! Og selfølgelig var ALT på halv pris.. gi' mig, gi mig!
Jeg var virkelig som et lille barn i en slikbutik, og jeg kom ud med godter! Posen var fuldt op med ting til MIG...
Og dem for i først at se i morgen, eftersom jeg køte et outfit, (som jeg tager på i morgen). Så har i noget af glæde jer til, men ikke nok med at der bliver et dagens! Der bliver et vlog dagens, så i får Mona og mig at se, på film! "How cool is that!" Tænker i sikkert, selfølgelig gør i det!:D




Hvad er der mon i den pose?:O
TO BE CONTINUDE...
Love Selma

1 kommentar:

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog