tirsdag den 1. juni 2010

Long and wavy





Har I set at vi nu begge har langt bølget hår? Selma klipper jo sit,og jeg tror at det kommer til at blive rigtigt flot til hende! :)

Selma' tøj: Vintage Bukser, Jumper VeroModa, Wedges Dope.
Monalisa' tøj: Bukser Mila Jeans, Top H&M, Cardigan Only Limtless, Gladiators DremsByIsabellKristensen.
Her kommer der lige et dagens. Vi behøver vel ikke altid være alvorlige på vores dagens billeder :D Billederne er taget på skolen.
I morgen skal Selma og jeg i byen og have noget nyt tøj til Sex And The City Premiæren på Torsdag! Jeg kan overhovedet ikke vente, det bliver bare så godt!:)
Men i morgen regner vi med at få købt lidt fra FAA kollektionen og jeg håber på at få købt et par sko. Selma kan overhovedet ikke lide dem, men jeg har altså fået den sære idé at de er fede, og til 100kr på tilbud, så er det jo bare heldigt. De er sådan nogle lidt chunky i det, men hvis jeg køber dem, så bliver de slf vist på bloggen:)
Tror forresten at jeg tager min Shreddet t-shirt på i morgen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog