mandag den 7. juni 2010

Hvad Distortion egentligt er?!

Nu har der gået sådan en snakken om Distortion, på facebook og blogs jeg følger fast, og jeg har da bare tænkt "hvad fanden er det dog for noget?!"
Men har kigget en masse af deres (de blogge jeg følger fast) billeder, og det hele så da super hyggeligt ud, og så ville jeg jo lige tjekke hvad det er for noget.
Så fandt den officielle hjemmeside, og der var disse videoer.

Jo altså Distortion er altså nogle dage hvor man fejrer Københavns natteliv. Distortionen foregår over 5dage, hvor der bliver festet, og hygget. Jeg synes helt klart jeg bør deltage et år! Det ser bare alt for fedt og hyggeligt ud til at lade være :D
Håber alle jer, som ikke fattede en brik om hvad det handlede om, ligesom mig, nu har forstået det.






Lige et klip fra sidste år


Ps. hvis jeg har skrevet noget forkert, eller misforstået hvad det hele går ud på, så skriv det i en kommentar, så ved jeg i det mindste hvad det helt præcist handler om :D

-Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog